FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Självfallet ska One följa det avtal som upprättats men det hade varit betydligt värre om de registrerat domäner i andra syften. Jag vet precis lika lite som de flesta andra (utom One) om detaljerna som ligger bakom det inträffade men att direkt hoppa på företaget för just denna incident tycker jag är väldigt onödigt.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-14 klockan 12:48 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Som sagt är det flera webbhotell som gör/gjort det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fast skillnaden här är att kunden inte fick välja om de ville gifta sig eller inte... Bara att de hade gift sig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tänker inte ge mig i debatten, utan bara hänvisa till pressrelease och pressklipp, för att förtydliga vad där står och vad det inte står att läsa.
FEL: Citat:
Citat:
OMFATTNING: Vv se även dagens upplaga av Computer Sweden (pappersversionen) högst upp sidan 4 eller se bifogad inskannad kopia. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Helt rätt, Peter. Jag har rättat mitt inlägg ovan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker faktiskt också att det är rätt kul att ni försöker marknadsföra er genom One.com's misstag, och framstå som "hederliga och ordentliga".
Jag tycker för det första att det inte är problem som drabbar mig som kund hårt, utan allt ser ju ut att löpa på som vanligt. Jag tycker samtidigt att One.com's givna anledning till sitt agerande är mer än godkänd. Om man bortser från denna incident, så kan jag ju konstatera att det finns en anledning till varför man väljer One.com: De är riktigt billiga, och fungerar helt, helt okej. Med andra ord så tycker jag att ni kan försöka bättra på era egna erbjudanden, istället för att försöka dra nytta utav andras misstag. Nu är jag absolut ingen expert, men jag tror att chansen att man som One.com kund väljer Surftown är mycket liten, inte minst om man jämför vad man får hos er och hos Binero för i princip samma pris.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Är det så att de har snappat domäner för webbhotellskunder som hade domänen hos en annan registrar men inte förlängde den där? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |