FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Fult av konkurrenterna tycker jag. Det är inte alls omöjligt att One gjort detta för just kundernas skull och dessutom är det förhoppningsvis bara 30 dagar det gäller och som sagt var endast nyregistreringar. Jag är visserligen inget större fan av One men jag hoppas ändå inte att folk faller för detta, åtminstone inte än.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-14 klockan 11:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det spelar ingen roll om det var för kundens skull eller inte. De registrerade en .se-domän i kundens namn utan att ha frågat kunden först och dessutom använde de felaktiga kunduppgifter i flera fall! Senast redigerad av jgabor den 2010-09-14 klockan 15:35 Anledning: Rättning enligt Internet Swedens inlägg nedan, #27: One.com förlänger inte avtalet, de registrerar domänen på nytt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Självfallet ska One följa det avtal som upprättats men det hade varit betydligt värre om de registrerat domäner i andra syften. Jag vet precis lika lite som de flesta andra (utom One) om detaljerna som ligger bakom det inträffade men att direkt hoppa på företaget för just denna incident tycker jag är väldigt onödigt.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-14 klockan 12:48 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fast skillnaden här är att kunden inte fick välja om de ville gifta sig eller inte... Bara att de hade gift sig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Som sagt är det flera webbhotell som gör/gjort det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tänker inte ge mig i debatten, utan bara hänvisa till pressrelease och pressklipp, för att förtydliga vad där står och vad det inte står att läsa.
FEL: Citat:
Citat:
OMFATTNING: Vv se även dagens upplaga av Computer Sweden (pappersversionen) högst upp sidan 4 eller se bifogad inskannad kopia. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|