FAQ |
Kalender |
![]() |
#261 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har precis upptäckt att jag missat ta bort banners för avslutade program. Ja, det är jag som varit lat och får skylla mig själv.
Däremot är jag lite irriterad över att jag skickat trafik (om än inte så mycket) till avslutade program och de har fått besökarna utan att jag får ersättning. Är det inte dags att ni gör som exempelvis Double och stänger länkarna för avslutade program så man får upp ett felmeddelande istället?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har obetalda fakturor sedan Januari i år, fruktansvärt dåligt. 2500kr som har jag har väntat på i 7månader och det enda ni säger är att "vissa är dåliga på att betala" hur kommer det sig då att de får fortsätta hos er?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej jimmie
Vet du om Betway kommer att lägga upp samma grafik i deras klickkampanj som dem har i salekampanjen? Har kontaktat dem med samma fråga via meddelandefunktionen men utan framgång. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Är det verkligen förenligt med era avtal??? Upptäckte det av en slump när jag gjorde en googling på mitt eget företagsnamn och såg att någon annan använde vårt företagsnamn och varumärke i en googleannons med en affiliatorlänk i. 2) Fler som råkat ut för detta? Har nu gjort en varumärkesskyddsanmälan till google så förhoppningsvis händer det inte igen, men det vore bra att höra vad som gäller från er del i liknande fall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
<!--QuoteBegin--Från Affiliator.com's vanliga frågor[/i] Om en annonsörs keywordpolicy är öppen innebär det att du som affiliate har möjligheten att marknadsföra annonsören via olika sökmotorer genom att köpa sökord, exempelvis via Google, Yahoo, Altavista och Sesam.se. Om annonsörens keywordpolicy är stängd så får du inte marknadsföra annonsören via sökmotorer. Vissa annonsörers keywordpolicy är satt till "Begränsad". Detta innebär att du får marknadsföra dem via sökmotorer, men endast i begränsad omfattning. Det kan innebära att du endast får använda vissa ord, eller att du exempelvis inte får använda företagets namn och varumärken.[/quote] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Precis som wiseguy säger kan ni ställa in ert konto där ni säger att det inte är ok att använda ert varumärke i marknadsföringen via en begränsad keywordpolicy. Ta kontakt med oss via din kontaktperson så hjälper vi dig. MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag ska vidarebefodra frågan. MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tja du Jimmie, det blir svårt att göra, jag var med så tidigt hos er att jag har aldrig fått någon kontaktperson (då fanns bara Emil och du) , och har heller aldrig haft kontakt med er annat än när jag mailat till dig någon gång där i början, så det kanske är du som är den personen :-) eller har jag någon jag inte känner till?
Öppen keywordpolicy är inget jag hört om tidigare, men det var intressant att höra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ser skakigt ut:
http://www.e24.se/analys/artikel_743951.e24 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Artikeln är som du märker inte speciellt positivt, dock finns det faktafel gällande nyemissionen. Vår styrelseordförande Kjell Ormegard (tidigare Handelsbanken Capital Markets) kommenterade detta i http://www.e24.se/branscher/ittelekom/arti...ikel_397449.e24 Bolaget har växt kraftig och som ett steg i detta så har både styrelse, ledning och ekonomiavdelning stärks med personer som har lång erfarenhet av att arbeta i större expansiva företag. Bolaget har nog aldrig haft bättre förutsättningar för att fortsätta växa och för oss medarbetare är det inspirerande att vi får in så erfarna personer i företaget. MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|