FAQ |
Kalender |
![]() |
#251 | |||
|
||||
Medlem
|
Detta damp ner i min brevlåda sent igår eftermiddag.
Någon annan som fått ett liknande mail? Citat:
![]() Edit: Oups, postade galet, kan ngn moderator flytta in denna tråd i affiliator tråden.. Sorry.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Prata med Mike så hjälper han dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Jimmie,
Jag har mailet Mike, inom de 36 timmarna jag fick på mig och bett honom avsluta vårt konto, så just det hoppas jag är ur världen. Men här på WN vill höra om andra har fått samma brev? Eller försöker man kanske göra sig av med vissa utvalda annonsörer? I mitt tycke är avgiften 15tkr på tok för hög, vägt mot mina erfarenheter av support och vad nätverket levererar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej Glenn,
”Men här på WN vill höra om andra har fått samma brev? Eller försöker man kanske göra sig av med vissa utvalda annonsörer?” Mike är ansvarig för att utvärdera alla program och för program som inte är lönsamma för oss eller för annonsören så krävs det åtgärder och för oss så innebär det kostnader som vi måste ha täckning för. Vi har sedan januari 2007 tagit ut en fast ersättning för att få tillgång till tjänsten, det finns dock en del annonsörer som inte har haft denna avgift knuten till sin tjänst då deras avtal skrevs före denna period, i dessa fall är alternativet att antingen betala en fast ersättning och genomföra åtgärder för att öka konverteringarna eller att avsluta det. Detta valet är givetvis helt upp till annonsören. Jag kan inte diskutera en kund mer i detalj på ett öppet forum, jag föreslår att du ringer Mike och pratar med honom om du har några ytterligare frågor gällande ditt ärende. Jag tror dock att en del av förvirring kommer av att du har två annonsörskonton hos Affiliator varav Mike’s kontakt gällde det ena programmet du driver via oss. Som jag förstod det skickade han tidigare idag under morgonen ett klargörande till dig. Detta steg är ett av många som kommer att genomföras för att öka kvaliteten hos Affiliator. Nya och tydligare rutiner ska öka transparensen och kvaliteten av vår tjänst vilket kommer att gynna alla parter i slutändan. Med vänlig hälsning Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
glennj, Affiliator har idag kört dålig stil mot oss också. Vi kan erbjuda dig stora siter att annonsera på [utanför affiliator]. Vi ser hemskt gärna att du kontaktar mig så talar vi mer!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Expression, i ditt ärende finns det absolut inga frågetecken. Jag har pratat med Michael och han hade förklarat för dig både via telefon och mail.
Utdrag ur vårt användaravtal Citat:
MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |||
|
||||
Medlem
|
Jimmie,
Jag har kontakt med Mike och kommer fortsätta den vägen med det som rör vårt sammarbete. Men jag är fortfarande intresserad av att veta om andra blivit behandlade på samma sätt? Det måste vi väl kunna prata öppet om? Det hade ju besparat många frågetecken om ni hade pratat klarspråk direkt? Att ett av våra program (3 st har vi faktiskt) hos er inte är lönsamt, kanske går hand i hand med att vi inte kunnat logga in på över ett halvår för att "vårda" vårt konto? Jag är inte direkt arg, bara nyfiken på hur andra annonsörer reagerat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Jag vet inte exakt hur många program det gäller men det är inget större antal. Det är alltså inget massmail som går ut utan det görs en indviduell utvärdering av programmet och där det behövs så inleds det en dialog med annonsören kring ändringar av ersättningsstruktur. Trevlig helg, MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan till intresserade säga att jag innehar en Rewardsite.
Detta visste du om redan igår jimmie, men sa inget. Lustigt att din kollega sa att ni säger ifrån direkt när det är rewardsiter. Kan acceptera regler, men inte något som inte konfroterar en direkt när man ansöker om medlemskap hos er eller när man ringer, och du vet om det. Även om vi snackade om annat, presenterade jag vad vi höll på med. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|