FAQ |
Kalender |
![]() |
#281 | |||
|
||||
Medlem
|
JimmyB: Rensar du "cookiesen" från affiliator så försvinner detta problem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Felet beror på en begränsning i hur mycket webbservern kan ta emot via request headern. Om man har väldigt många cookies på sin dator så försöker din webbläsare skicka alla cookies till servern och när storleken överstiger gränsen så blir det ett felmeddelande. Samma fel har diskuterats i TD-tråden på forumet. Rensa dina cookies så kommer det att fungera. Det är alltså ett lokalt fel för dig och inte för alla. En långvarig lösning är under uppbyggande. MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Va säger reglerna angående dem som uppmanar folk att klicka på annonser via en webbsida samt via sin blogg?
Vet nämligen en som gör det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
|
|||
Nykomling
|
> Jimmie,
Jag kan inte använda den funktionen ännu? (som jag syftade på i inläggeet 3 okt). Mvh Annika |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hm.. har både mailat er support och skrivit här, men frå inget svar från Affiliator. Skulle gärna godkänna leads innan årsskiftet, men utan den här funktionen så fungerar det helt enkelt inte då det tar timmar och åter timmar....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej Annika,
Jag har inte tillgång till mailen just nu men jag lovar att återkomma till dig i mellandagarna med förklaring. MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har någon fått betalt från affiliator dec. månad?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
|
|||
Nykomling
|
Personen bakom http://chillarn.blogg.se/ uppmanar folk att klicka på annonserna.
Se själva via sida http://chillarn.blogg.se/2008/december/712.html. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Kolla runt här på webbsidan ser du att några har hängt ut enskilda människor i diverse trådar. Vad skulle det annars ha med att göra? Är det svårt att hålla musen över annonserna? Hade du gjort det hade du sett att det har med affiliator att göra. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|