FAQ |
Kalender |
![]() |
#241 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är sant grazzy, men något måste man göra för att hålla ett företag levande. Vi har t.ex. skapat en fråga i deras support (Skapad: 2008-06-14 15:08:31) och ännu inte fått svar.)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Din tråd var felaktigt markerad som löst från vår sida. Du kan se mitt svar hos Affiliator nu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är bra, tack för svaret. När frågan var aktuell var programmen aktiva
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Varför fortsätter Affiliator att skicka trafik till annonsörer som avslutat samarbetet?
Jag tycker det är grymt iriterande att behöva dubbelchecka med er hemsida för att se om de är aktiva eller ej. Gör som TD när en annonsör avslutat sammarbetet skickas trafiken till en felsida istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej Nicklas,
Ska se över det. MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra föslag gubbar! Bra initiativ Nicklas, tycker också detta behövs till 100%! Vi är stora användare av bl.a. affiliator och det är verkligen jobbigt med att veta att man har gratis annonser på sin sida.
Tror på jimmie och att han kommer med en lösning snart!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jättebra idé. Se bara till att jag inte blir sönderspammad för att jag har en populär inaktiv annons på min sida.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jimmie, jag har en viktig sak som jag måste ta via tele med dig, handlar om tekniska saker. Kan jag ringa dig på något nummer? Skicka PM isåfall, Emil står som kontakt just nu, men han är ju tjänsteledig?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|