FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Instämmer helt och hållet med Conny, rörigt är det rätta ordet. Förstår mycket väl vad du försöker säga, Mortekai, och till viss del håller jag med dig också men det enda jag, och tydligen många andra, velat använda WN till är ett snabbt och smidigt forum och det är borta nu. De nya funktionerna struntar jag faktiskt blankt i, har aldrig saknat detta.
Jag vill framför allt spara tid när jag använder internet och det gör jag inte nu.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-08-29 klockan 13:31 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Blir det någon ändring eller ska det vara såhär? Syftar främst på startsidan..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
![]() ![]() Utan att försöka försvara den knepiga index sektionen så är det så att även tidigare såg man bara vad som uppdaterats senast och inte allt som uppdaterats i forumet, så jag gissar att flera med mig iallafall kikade in för att se vad mer som hänt förutom just senaste posten som uppdaterats...men visst känns det lite som man klickar lite i blindo fortfarande... Citat:
En uppdatering till nya IPB hade kanske varit ett bättre val eller om man skapar ett nytt tema som inte plottrar ner och förvirrar så kanske det kan hjälpa till i övergången. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Varför kan jag inte se de pm jag har skickat? De finns helt enkelt inte?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om du menar nya PM du skickar: Kontrollpanel -> Redigera alternativ -> Privata meddelanden -> Save a copy of sent messages in my Sent Items folder by default |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Man blir "utloggad" för snabbt. Om man lägger lite tid på att svara på en tråd så glömmer forumet vilka inlägg som är olästa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Känns som dödsstöten för WN om ni tänker lämna det såhär. Dags att se sig om efter alternativ känns det som
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag stör mig även på att när man går in på "Nya inlägg" eller "Dagens inlägg" så får man upp en cachad sökning. Hur ska man veta om det har skrivits något nytt om man får upp en cache som kanske är 10 minuter gammal?
Det kan ha skrivits något nytt, men man ser det inte. När man sedan kommer tillbaka några timmar senare kanske man missar det nya eftersom det skrevs efter att man senast var aktiv och därför tror systemet att det inte är nytt. Det optimala skulle vara om systemet kommer ihåg det senaste lästa inlägget i varje tråd för varje användare. Då kan man läsa några av de inlägg som är olästa (men man är inte tvungen att läsa alla nya), och när man kommer tillbaka senare så är de olästa fortfarande markerade som olästa. Senast redigerad av BjörnJ den 2009-08-31 klockan 15:04 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||