Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo
Eller så besvara jag ärendet då jag såg att du skriver att vi inte kan ta upp våra kunder till kontoret? Precis som jag skrev så välkomnar vi alla våra kunder till kontoret om dom vill samtala eller behöver hjälp med våra tjänster, oavsett om dom köper en Server eller köper ett Domännamn.
Vi på Miss Hosting / Miss Domain har ingen vi sponsrar i dagsläget, Erebos betalar för sina tjänster precis samma pris som alla andra kunder betalar.
|
Eftersom jag sett att Erebos under en tid hela tiden promotat er tjänst så känns de som att jag har rätt och att han har dig kring lillfingret.
Som jag sa ni får gärna ta upp alla era kunder på en kopp kaffe som betalar 20 kr eller om dom har VPS för 495 det är de inte mig emot det är era pengar det är eran arbetstid som går bort till något som kan få kunderna att stanna men som i slutänden istället kunde lagts på merförsäljning istället.
Ni får även ha föreläsningar för era kunder hur man använder DNS/VPS i flera timmar det är riktigt snällt och sjysst av er men de är fortfarande er tid "Tid är pengar"
Det är lite kring hur man resonerar kring det här ...
Jag tycker de verkar helt ologiskt med det är samtidigt erat val