FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Varför skulle vi inte bjuda upp våra kunder till vårt kontor om dom inte vet hur dom hanterar sina tjänster och behöver hjälp med att komma igång? Vi ser mer än gärna att våra kunder kommer upp på kontoret om dom skulle behöva hjälp med någon av sina tjänster dom hyr hos oss.
Senast redigerad av Frebjo den 2015-05-04 klockan 22:48 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi på Miss Hosting / Miss Domain har ingen kund vi sponsrar i dagsläget, Erebos betalar samma pris för sina tjänster som alla våra andra kunder betalar. Senast redigerad av Frebjo den 2015-05-04 klockan 23:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Eftersom jag sett att Erebos under en tid hela tiden promotat er tjänst så känns de som att jag har rätt och att han har dig kring lillfingret. Som jag sa ni får gärna ta upp alla era kunder på en kopp kaffe som betalar 20 kr eller om dom har VPS för 495 det är de inte mig emot det är era pengar det är eran arbetstid som går bort till något som kan få kunderna att stanna men som i slutänden istället kunde lagts på merförsäljning istället. Ni får även ha föreläsningar för era kunder hur man använder DNS/VPS i flera timmar det är riktigt snällt och sjysst av er men de är fortfarande er tid "Tid är pengar" Det är lite kring hur man resonerar kring det här ... Jag tycker de verkar helt ologiskt med det är samtidigt erat val Senast redigerad av ZynX den 2015-05-04 klockan 23:05 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|