FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Båda tillhör Donuts, i deras affärsmodell ingår att ha svagare .whatever som dessa så om inte Donuts går i konkurs är det nog inga problem i det här fallet. Dessutom är Donuts mer kostnadseffektiva en de små aktörerna då de har egenutvecklat backend.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nej inte med Donuts, de verkar se det som transaktionsskapande varor. På samma sätt som Ica säljer blöjor till minusmarginal. Inte för att jag vet varför någon som använder .vacations vill ha en .gripe men det är så dom resonerar. Sen som sagt, ett eget backend drar ner kostnaderna en hel del.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Faktum är ju att dom har ju nästan bara svaga? Rätta mej om jag har fel. Det kan inte varit affärsmodellen. Finns det ens nån av dom nya tlderna som flyger? Då mäter jag i antalet sidor på nätet under en domän som torde vara enda relevanta mätmetoden på lite sikt.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
http://www.donuts.domains/policies/reserved-names
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det är väl i slutändan kanske samma sak iofs ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
.club sägs det ju gå bra för men dom har ju den fetaste marknadsföringsbudgeten också. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|