FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
https://ntldstats.com/tld/institute |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det är ju ytterst besvärande (för att uttrycka mig extremt milt) om de verkligen kniper tillbaka en redan reggad domän, för att de känner för det. Kan det inte vara ev trademark-ärenden? ICANN name collisions? Eller kanske rentav någon form av strul? Ps. Jag hade en .CLUB som hamnade i en name collision för en tid sedan, men det löste sig.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Captain Thailand:
Jag vet faktiskt inte, ringde och pratade med eNom och dem ville höra med Donuts innan dem vågar säga något. Återkommer när dem svarat. Offtopic: Har nån tänkt på hur billigt det är att ringa till USA i jämförelse med andra länder? Comviq kontant ligger på 0,05kr/min till mobil och fast. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kanoners! Låt oss gärna veta hur det går med detta, oavsett utgång.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Fick detta svar här nedan, verkar som det var något tekniskt problem. (Hoppas jag?). Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Skönt att det löste sig, det ante mig nästan...
![]() |
Svara |
|
|