FAQ |
Kalender |
![]() |
#181 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu hänvisar dom automatiskt till http://www.whatsupcrystone.com/ när man ringer in.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
|
|||
Medlem
|
Nertid på totalt 352 min idag..måste vara en jobbig attack..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sorry, men detta börjar likna webbhotellens motsvarighet till Fawlty Towers.
https://www.youtube.com/watch?v=jcEws7il4EY Detta var definitivt spiken i kistan för mig. Undrar bara om man kan flytta sina domäner därifrån UTAN att behöva ta en månad ledig från jobbet?!
![]() |
![]() |
#186 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Samma här. Dum som jag är så har jag haft några hemsidor kvar hos dom som drar in en del pengar så det blir nog några tusenlappar som försvinner pga detta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men man lär sig av mina misstag, nu har jag inga viktiga sajter på webbhotell längre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag kan villigt erkänna att jag valde Crystone pga priserna. Jag har strålande erfarenhet av flera billiga amerikanska registrar och hostingfirmor. Nu har jag förhoppningsvis lärt mig ett och annat. Trist att många svenska aktörer blir SÄMRE med åren. Nästan lite skrämmande.
![]() |
![]() |
#190 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Crystone är Sveriges största skämt och det pinsamma var att jag rekommenderade dom tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|