FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag talade lite snabbt med Crystone supporten och vi kunde inte hitta ärendet tyvärr av någon anledning. Men hur som helst så ville jag få en snabb lösning och eftersom man spanar in WN med jämna mellanrum såg jag en chans att hjälpa till, no more no less.
Hoppas allt löste sig nu Kimppa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
förfrågan kommit fram till supporten. Texten jag skrev in i formuläret finns sparat (Windows autosuggest) men kan ju ha missat klicka på Skicka-knappen. Tack Kjette! Uppskattar att du tog dig tid! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kommer ej fram till supporten. Efter några minuter så stängs det av innan man har kommit fram...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu när Affiliator är nedlagt; kommer Crystone komma upp på något annat affiliatenätverk snart?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
|||
Nykomling
|
@Jesper: Vi ber om ursäkt, vår växel har krånglat en del. Vi jobbar på att få leverantören att leverera fullt ut.
@btng: vi ska redan finnas på cj.com (Conversant heter de visst nu för tiden). MVH Crystone marknad |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gäller inte det programmet endast för Crystone International?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag håller på att undersöka saken. Ber om ursäkt om jag blandat ihop saker. I vilket fall ska där vara ett program för Crystone Sverige också, om det inte redan finns så skapar vi det.
MVH Crystone marknad |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
|
|||
Nykomling
|
Förlåt, jag har missat att svara.
Det var som du trodde, cj-programmet är för den amerikanska verksamheten. Vi kommer, i en nära framtid, att skapa ett nytt affiliateprogram för crystone.se. Vi har inte helt bestämt var ännu, därför kan jag tyvärr inte säga det än. MVH Crystone marknad |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|