FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det jag däremot försöker säga är att det nonchalanta svaret de gav mig om att de inte bryr sig om att produkten kom fram och att de enligt rutin krediterade kundens pengar inte var korrekt tillvägagångssätt. Inget service-minded företag hanterar ärenden på detta sätt. Sammanfattning: 1. Produkten levererades i tid. 2. Deras kund kontaktar dem. De ser detta mejl efter 5 dagar från kund (seg svarstid). Vid det här laget var produkten framme hos kund. 3. De mejlar oss, och ger oss ett fåtal dagar att svara. 4. Vi svarar ej inom denna tidsram. 5. De krediterar kunden. Fyndiq är inte den enda aktören på marknaden, vi har använt oss utav många försäljningskanaler och det här är första gången vi ens varit i närheten av något sådant som detta. Edit: Håller helt och hållet med dig om att vi borde svarat i tid! Tycker bara det är synd att de inte alls försöker korrigera det eller något i efterhand när de faktiskt vet att produkten har nått kunden. Produkter kostar faktiskt och kunden har nu fått den helt gratis på vår bekostnad... Senast redigerad av Lancelot den 2015-02-12 klockan 15:26 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|