FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Medlem
|
Har varit ganska hög aktivitet i forumet sen denna tråden skapades konstigt nog men var inte så många veckor sedan som jag hade varit borta från WN ett bra tag & när jag återvände så fanns det bara 2-4 nya trådar, vissa perioder är det verkligen dött dött här.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
Nykomling
|
Forum har fortfarande en stark position paa marknaden - och konceptet fungerar val. Problemet ar att manga som har forum ar daaliga paa att skapa anvandarvanliga upplevelser. Nar vi registrerar oss paa en ny site forvantar vi oss idag att det ska vara ENKELT. Allt ska serveras och vi ska bara klicka oss framaat paa det enda alternativet I mitten anda tills vi har lart oss hela siten. Saa fungerar inte de flesta forum.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men om forumet innehåller trevliga positiva människor som ger och tar och har bra moderatorer fungerar det mycket väl som du säger. Huvudsaken är trollen inte tillåts att tala illa om andra och att alla respekteras, även om jag inkl. många andra har en agenda att vi behöver marknadsföra direkt eller indirekt våra företag för att överleva. Man kan faktiskt säga ifrån på ett civiliserat och respekterande sätt, vilket alla tyvärr inte gör. nim som inte "tycker jag ska bry mig" och drar upp gamla saker som redan är överspelade och som inte ens vill säga vem han är tycker jag är ett bra exempel faktiskt, det är uppenbart att han hyser agg mot mig och vill svartmåla, även om man kan hitta ännu värre exempel. Men nim, jag förlåter dig ![]() Senast redigerad av Danielos den 2015-02-04 klockan 13:16 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
|
||||
|
Citat:
Eftersom denna tråden handlar om varför vi har så många som inte är aktiva längre och du har själv endast 189 inlägg gjorda sedan du började skriva på wn 2011, så detta tyder på att du inte är så aktiv själv, så det vore intressant att höra varför du inte har varit mer aktiv? Senast redigerad av Danielos den 2015-02-04 klockan 13:52 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
|||
Medlem
|
Javisst. Men, måste det vara synonymt med att man måste skriva i varenda tråd eller skriva massa inlägg som om det vore samma som att "den där killen är att lita på"? Jag svarar där jag tror jag kan bidra med något helt enkelt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|