FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
4 finns inte att få tag i separat längre dock.
Men om tapatalk finns för 3, så är det lite </spekulation> ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
132 aktiva medlemmar vid en given tidpunkt på ett forum är väl inte fy skam 2015. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ett annat mjukare alternativ kan vara att några forumkategorier blir endast läsbara av medlemmar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
2. Varför tror du Stack Overflow dödade Experts Exchange, Daniweb och andra ställen som krävde/kräver registrering för att ens se innehåll? Quora försökte till och med häromåret med samma koncept, är öppet igen vad jag kan se. En fingervisning? 3. Vem orkar öht. registrera sig på forum numera om man inte kan använda OAuth. Senast redigerad av Adestro den 2015-01-12 klockan 13:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Många intressanta personligheter som skrev mycket på wn, har slutat att skriva. Anledningarna kan vara många, men nivån på diskussionerna har varit stundtals varit väldigt låga ibland de sista 2 åren, blivit bättre dock den senaste tiden, men folk verkar inte komma tillbaka ändå. Tror wn behöver något nytt och inte köra i gamla hjulspår, och skapa en mobilvänlig version samt se över regler, inte minst egenreklamsregeln och se till att en sektion finns för att presentera sina tjänster där, eller på annat sätt förbättra folks kunskap om de olika webbhotellens utbud.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Helt dött, i natt var det bara jag och Captain Thailand här
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
undviker att svara om det är negativt, har inte tid med sånt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
1. Man blir ofta hänvisad till Google eller dumförklarad av andra medlemmar som vill visa sig kunniga när man ställer en fråga. Därför har det blivit mer värt att Googla istället från första början eller ställa frågan någon annanstans.
2. Forumets ägare verkar inte bry sig om forumet för fem öre mer än att hålla det vid liv då vettiga förslag har postats gång på gång med god respons från övriga medlemmar på forumet utan att någon överhuvudtaget ar skett. Det bästa exemplet måste vara Taptalk. 3. Flera gånger har nya intressanta delar på forumet föreslagits, men aldrig har någonting lagts in på forumet. 4. Det är alltför ofta otrevliga tongångar i trådar. Nästan som att de flesta vill sätta ditt andra i sina inlägg. Jag blev medlem på detta forum när jag var riktigt ung och nu i efterhand så inser jag hur negativt jag bidrog till forumet genom att under en period argumentera alldeles för mycket i trådar bara för att. Och nu i efterhand inser jag också lite varför: Jag blev påverkad av de andra medlemmarna på forumet som höll på likadant.. Det syns än idag i trådar. Det är inte alls samma stämning eller tongång som många engelska forum med samma ämne. Antagligen så kommer även denna tråd falla ut i glömska om ett tag utan att ägarna gör någonting så egentligen är den nog rätt onödig. Sorgligt men sant. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det jag tycker är att det finns hjälpsamma, snälla och mogna medlemmar i forumet dessa verkar vara en majoritet som Patrikweb han är bäst ![]() Känns som en tävling av något slag, vågar knappt starta nytt tråd utan att verkligen läsa det 3 ggr, minsta lilla misstag blir måltavla för attack. Kanske är det för seriöst, osäker, men känns som negativitet av något slag. Eller så är det bara vädret som gör folk griniga och bara dem i Malta är snälla? ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|