FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Resultatet säger inte mycket tyvärr när du ställer dem i jämförelse rätt av, affärsredovisning är mer komplicerat en så. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Eftersom inköpspriset från .SE är 80 kr exkl. moms så kommer nu knappast hitta några som är billigare än de som säljer för 79:20 kr. Om det inte duger så får du nog droppa lite domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som sagt de är infekterade med Atomia och obrukbara bara med runt 50 domäner. Annars hade de varit givna och den här tråden aldrig existerat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det som är bra på Levonline är att de har Automatisk förnyelse av .se domäner oavsett om fakturan är betald eller inte. Det gör att ifall jag råkar glömma en förnyelse så vet jag att det sköts. Samt att överlåtelser inte kostar någonting ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Online Group vinstvarnade igår och deras aktie rasade med 20% i den inledande handeln.
Hårdare sparkrav kommer införas så ni kan räkna med att de kommer konsolidera sina system till Atomia för att få stordriftsfördelar så snart som möjligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag såg i din profil att du driver sajten doodle.se, den har du hos SE direkt, varför inte Levonline?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Vidare om ämnet: FSdata och Loopia verkar ligga bäst till just nu av de jag testat. Men båda har några svagheter. Loopia är dyrare och kräver ett DNS-paket. FSdata har bäst standardpris i Sverige men kräver att man manuellt mejlar in om man vill ändra namnservrar som jag förstår det. (Jo det finns skäl att ändra dessa ibland) Men som sagt fler förslag tas gärna emot även om det verkar vara väldigt tunt på fler aktörer. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|