FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Själv brukar jag föredra att mina leverantörer kan leva på sin tjänst och inte bara lägger ner den eller drar in på annat för att kunna hålla sitt låga pris. Men visst, jag hanterar heller inte tusentals domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]() Väl fungerande automatiserade system gör att man kan hålla nere priserna och fortfarande erbjuda högre kvalitet än de flesta dyrare leverantörer. Det förutsätter dock just att de är väl fungerande.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2014-10-04 klockan 15:13 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
Men visst om vi ska jämföra "leva på verksamhet". Binero omsatte 43 MSEK med ett resultat på 270.000 kr. City Network omsatte 27 MSEK med ett resultat på 598.000 kr Vi omsatte betydligt mindre men hade tre gånger större resultat än Binero.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Resultatet säger inte mycket tyvärr när du ställer dem i jämförelse rätt av, affärsredovisning är mer komplicerat en så. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Citat:
Eftersom inköpspriset från .SE är 80 kr exkl. moms så kommer nu knappast hitta några som är billigare än de som säljer för 79:20 kr. Om det inte duger så får du nog droppa lite domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som sagt de är infekterade med Atomia och obrukbara bara med runt 50 domäner. Annars hade de varit givna och den här tråden aldrig existerat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det som är bra på Levonline är att de har Automatisk förnyelse av .se domäner oavsett om fakturan är betald eller inte. Det gör att ifall jag råkar glömma en förnyelse så vet jag att det sköts. Samt att överlåtelser inte kostar någonting ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|