FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som jag ser det ska man inte behöva så mycket support, ser hellre att systemen fungerar. Enda gången jag vill ha med en support att göra är när jag måste skicka in överlåtelseblanketten för .se domäner. Tycker någon leverantör borde balansera detta? Det verkar väldigt ojämnt i prisskillnad och en fungerande tjänst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
__________________
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Verkar vara standard hos Online Group bland annat om man ser till vad som skrivs här, att kunder måste gå ut publikt med problemen för att få ett simpelt svar talar för sig självt. Konstant möts man av dålig ursäkt efter dålig ursäkt. Märkligt att det verkar vara acceptabelt att hålla på så här i Sverige, för det känns högst unikt för just Sverige.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|