Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Laptopskärm gick sönder när jag öppnade den.

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-07-27, 00:57 #1
John Adamss avatar
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 456
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare
John Adamss avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 456
@ Lancelot, det är verkligen tråkigt att höra det du har varit med här, rätt har du, fel hade servicechefen, han hade inte rätt att bete sig på det sättet.

Hur som helst, jag hade skickat ett mejl direkt till NetOnNet och förklarat det hela på ett snyggt sätt samt hota med att det blir en del dålig PR ifall de inte hanterar ärendet på ett annat och rätt sätt, skriv även ett meddelande direkt på deras facebooksida, då menar jag ett pm och inte offentligt på deras wall. De som sköter deras Facebook, Twitter m.m är där för att svara och ansvara för företagets rykte.

Att hänga ut NetOnNet på 50 olika forum för att en usel person (servicechefen) inte skött sitt arbete är orättvist tycker jag.

Tyvärr så har ofta företag bra och dåliga personal, du säger själv att de på KC var trevliga och ville hjälpa till, där ser du, det finns bra och mindre personal på alla företag.

Man bör inte hänga ut företag bara för att EN person på det stället hade en dålig dag.

Självkalrt ska du begära ersättning för den tid och kostnad du la på det här men gör det snyggt det funkar oftast.

Min åsikt, gör precis som du själv ser passande.

Mvh
John Adams är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-07-27, 18:59 #2
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Citat:
Ursprungligen postat av John Adams Visa inlägg
Hur som helst, jag hade skickat ett mejl direkt till NetOnNet och förklarat det hela på ett snyggt sätt samt hota med att det blir en del dålig PR ifall de inte hanterar ärendet på ett annat och rätt sätt, skriv även ett meddelande direkt på deras facebooksida, då menar jag ett pm och inte offentligt på deras wall. De som sköter deras Facebook, Twitter m.m är där för att svara och ansvara för företagets rykte.
Fullständigt korkat i mitt tycke. Så fort man börjar att hota med saker så kommer motparten direkt sätta sig med taggarna utåt och om ni inte är advokater så vill ni inte ens befinna er i en sådan diskussion. Jag har inte läst tråden så noga och TS har säkert helt rätt och lagen på sin sida, men skulle det visa sig att motparten har full koll på de relaterade lagarna och ni själva inte har det - då är ni rökta.

Jag har själv jobbat i datorbutik och Konsumentköplagen gick man igenom noggrant. Det är snarare regel än undantag att kunderna som står och skriker är de som har minst koll på vad som gäller. De har sett Sverker på TV och tror de står över alla andra.
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 4 (0 medlemmar och 4 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:34.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017