FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Låt folk betala för det dom vill se istället, varför måste folk vara värdelösa parasiter hela tiden och inte kan betala full pris för sina egna tjänster istället får låta andra betala för dom.
Och inga tekniska problem ha betaltjänst för svtplay. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Så Malta har ingen TV-licens? TV-licens är mycket vanligt i Europa...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Finns ett par länder i Europa som inte har.. http://en.wikipedia.org/wiki/Television_licence#Europe Jag tycker förövrigt att Public Service i nuvarande form har gjort sitt. Finansiera med reklam eller lägg ner imho. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
Även länder som Iran är länder jag inte ha några som helst problem vara i eller bo i. Föredrar länder där man kan ha sin frihet o makt om du själv kan ta ansvar för den eller betala för den alla fall. Staten är för folk som måste hållas i koppel och styras, inte för självgående fria personer. Och det med public service ska vara icke politiskt eller neutralt är ju bara löjligt, ofta väldigt vänster drivet. Och är rätt komiskt att folk kan vara så efterblivna boskap och inte kan granska fakta själva. Hade jag suttit kolla på ryska nyheter hade jag ju inte varit så korkad så jag hade trott deras bild var hela sanningen. Dock ser man till Sverige så har Sverige väldigt mycket propaganda när det gäller Ryssland också. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|