FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
4% är gränsen men det finns ingen som helst risk att MP åker ut. De har ett starkt stöd
bland unga vänstervänner (som själva tror de är neutrala) så de kommer finnas kvar länge. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Gränsen är som sagt 4% och Miljöpartiet löper ingen som helst risk att hamna därunder. Däremot är det osäkert för Centerpartiet och Kristdemokraterna. Kan mycket väl bli så att ett parti åker ut det här valet.
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Förvånar mig inte, skrattar alltid när partierna uttrycker sig om IT relaterade frågor. Sverige är så pinsamt att man knappt vågar säga att man är svensk...
Istället för lagen mot annonymitet, varför inför vi inte en lag som kräver att alla som ställer upp i valet måste ha gå om grundskolan och påvisat grundläggande förståelse för hur världen fungerar. Ibland känns det som att jag, som med simpel gymnasieutbildning, kan mer om allt än idioterna i regeringen. Varför röstar ens folk längre? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Åsa har som sagt backat och sade att hon använde "en olycklig formulering" i intervjun. På partiets hemsida kan man nu läsa vad partiet officiellt vill i frågan: http://www.mp.se/just-nu/atgarder-mot-nathat
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej men då tycker jag att man ska skita i att gräva i den kategorin. Man ska inte lägga sig i bara för att det är en intressant fråga idag, man måste ju kunna något om det också. Men, svenska folket skiter i det och gör någon en miss bryr man sig inte så mycket som man borde (typ som nu när mp säger att det var fel ordval).
Senast redigerad av Vebut den 2014-04-16 klockan 13:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Asså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Numer vette tusan: http://www.dn.se/sthlm/brak-och-tumu...-i-mp-haninge/ Allt var bättre förr!
![]() |
Svara |
|
|