FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej men då tycker jag att man ska skita i att gräva i den kategorin. Man ska inte lägga sig i bara för att det är en intressant fråga idag, man måste ju kunna något om det också. Men, svenska folket skiter i det och gör någon en miss bryr man sig inte så mycket som man borde (typ som nu när mp säger att det var fel ordval).
Senast redigerad av Vebut den 2014-04-16 klockan 13:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
någon vecka sedan. Vad jag menar med "neutralt" parti är att i skolan fick i alla fall jag lära mig att MP låg precis på linjen mellan höger och vänster. De vägrade välja sida trots att de konsekvent valt vänstervännerna framför både liberalerna och de mer konservativa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Japp, det stämmer att jag sannolikt röstar på MP men det är inte skrivet i sten. Det har dock inget som helst med saken att göra, jag hade reagerat precis likadant oavsett om det gällde Moderaterna eller Vänsterpartiet. En del verkar inte riktigt ha förstått vad det handlar om. Det jag reagerade på var två saker: 1. Tron att det här skulle vara ett förslag från Miljöpartiet. 2. Det allmänna politikerföraktet som dök upp i tråden. Det senare är ungefär lika intelligent som att säga att majoriteten av medlemmarna på WN är osociala nördar som bor i sina föräldrars källare och spelar WoW hela nätterna ![]() Att det sedan var ett korkat uttalande håller jag helt med om men det spelar mindre roll eftersom det aldrig gick särskilt långt ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2014-04-17 klockan 20:21 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-04-17 klockan 20:43 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Om vi går på den definitionen så tror jag att alla har ett politikerförakt och vi därmed kan plocka bort ordet ur vokabulären istället. Ska vi hitta på ett nytt ord som kan beskriva ett generellt förakt mot politiker i allmänhet kanske? Jag vet inte, men jag tyckte försöket att "retas" verkade tämligen seriöst menat men hamnade helt fel. Dessutom tror jag absolut inte att förakts-kommentaren syftade på dig utan på 3-4 andra inlägg i denna tråd som ser ut ungefär som det man brukar höra från sådana som försöker protestera mot politikerna genom att försöka rösta fram rasister, sociopater eller Kalle Anka till makten.
![]() |
Svara |
|
|