FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag är långt ifrån någon storkonsument; men vid flera tillfällen har det fått bli andra alternativ. Middagen planeras och inhandlas till lite halvsent och då är det stängt. Snarare är det nog alkoholisterna som tvingats planera och prioritera som ändå handlar. Det är dags för individuell frihet. Staten behöver inte tänka åt mig, det kan jag göra själv, tack.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2014-04-07 klockan 10:58 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Samma sak att dom typ förbjudit lite större raketer nu för vissa boskap inte kunde hantera det och då straffar man alla. Ska man även förbjuda pizza snart för det är ohälsosamt för vissa som äter förmycket? Reglera hur många pizzor man får köpa per vecka? Och begränsade tider ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det vore väl inte helt fel med tanke på de problem vi har i Sverige idag? Det har redan införts i bland annat Danmark.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De produkter där det är motiverat helt enkelt. Fungerar det bra i Danmark finns det ingen anledning att inte fundera över det för svensk del också. Vi har extrema problem med diabetes och andra kostrelaterade sjukdomar.
![]() |
Svara |
|
|