FAQ |
Kalender |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu har jag redan valt bort egensajt.se p.g.a. tidigare redovisade skäl, så egentligen är ju ytterligare synpunkter från mig överflödiga. Men jag vill ändå ge Danielos några goda råd. Faktiskt väl menade:
Du skyller konsekvent ifrån dig. Men verkar inte förstå att det faktiskt är ni själva som skapat omständigheterna som du skyller på. Är du medveten om hur otroligt illa och fegt det ser ut? Du undviker att besvara eller förklara kommentarer. Eller bara medge att ni klantat er. Blundern att ha en captcha i ett formulär men glömma att publicera själva captchan och ett fält där användaren faktiskt kan skriva in den har du inte ens kommenterat. Att jag fått felmeddelande angående ert certifikat avfärdar du med "Sedan är det inget fel på certifikatet". Tycker du inte att det är märkligt att jag får varningen i så fall? Om någon skulle hamna på min webbplats och få samma varning trots att mitt certifikat är OK skulle jag bli ordentligt förvånad och vilja veta mer. Jag skulle ställa frågor för att kunna ringa in ett eventuellt problem. Att du bara konstaterar att ert certifikat är felfritt utan att ställa relevanta frågor får mig att misstänka att du känner till problemet. Jag tog mig tid att beskriva problemen jag haft med egensajt.se: http://www.wn.se/showpost.php?p=20483381&postcount=19 Efter att jag skrev inlägget har du varit inne och kommenterat i tråden två gånger. Men just det inlägget har du undvikit att besvara och att inte svara på direkt riktade frågor/kommentarer är arrogant. Ett par goda råd: 1. Ta ansvar för misstagen ni gör. 2. Fundera på att låta någon med bättre känsla för marknadskommunikation än du själv delta i forum som detta. God jul! |
|||
![]() |
|
|