Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Domänkonto med gratis e-post?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-12-23, 18:33 #1
Yllas Yllas är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Yllas Yllas är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Tycker nästan att du börjar bli pinsam i din smutskastning mot Daniel, han besvarar din kritik och dina åsikter på ett helt normalt sätt.
Tycker inte han har taggarna ut på något sätt.
Ser inte hur saken kan bli bättre av att han skulle svara:
"Förlåt förlåt vi har gjort fel och ska åtgärda det. Förlåt att vi inte kunde tillfredsställa dig just vid det tillfället."
Finns det en förklaring av att man flyttar sin sida tex så är det ju det som är förklaringen till varför det blivit fel....

Tycker nästan du ska be om ursäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Danne Vendel Visa inlägg
Ja du. Du verkar ha väldigt svårt att ta kritik. Föredrar istället att skylla på allt möjligt utan att begripa att de omständigheter du oftast skyller på är skapade av er själva. Ingen annan. Förstår du verkligen inte hur illa det ser ut?

Du anser att mina iakttagelser inte är "trovärdiga" för att jag gav upp efter att ha försökt registrera mig 5-6 gånger under ett dygn med ett formulär som sparkade bakut (captcha-felet) och lika ofta inte ens kunde nå er webbplats p.g.a. "bad request" och annat (som inte alls pågick "några timmar" som du skriver utan under minst ett dygn).

Dessutom tycker du inte att jag ska redovisa mina synpunkter "öppet" (dvs i det här forat).

Ganska pinsamt, faktiskt.

Och ja, för mig framstår ni som slarviga och det fick mig att välja bort er. Och efter att ha läst dina inlägg i den här tråden har jag fått ytterligare skäl.

God jul själv. Och, under helgerna, passa gärna på att fundera lite över hur din attityd att skylla ifrån dig och bemöta kritik kan uppfattas....
Yllas är inte uppkopplad  
Oläst 2013-12-23, 19:12 #2
Danne Vendels avatar
Danne Vendel Danne Vendel är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2007
Danne Vendel Danne Vendel är inte uppkopplad
Medlem
Danne Vendels avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Yllas Visa inlägg
Tycker nästan att du börjar bli pinsam i din smutskastning mot Daniel, han besvarar din kritik och dina åsikter på ett helt normalt sätt.
Tycker inte han har taggarna ut på något sätt.
Ser inte hur saken kan bli bättre av att han skulle svara:
"Förlåt förlåt vi har gjort fel och ska åtgärda det. Förlåt att vi inte kunde tillfredsställa dig just vid det tillfället."
Finns det en förklaring av att man flyttar sin sida tex så är det ju det som är förklaringen till varför det blivit fel....

Tycker nästan du ska be om ursäkt.
"Smutskastning"? :-o

Jag tycker nog att jag bidragit med ganska konstruktiv och konkret kritik och några allmänna synpunkter utan att vara elak på något vis (finns ju inte ens skäl till det).

Men om någon tagit illa vid sig så ber jag gärna om ursäkt för att jag uppfattar egensajt.se som slarviga, att jag tycker att Danielos har svårt att ta kritik och anser att mina synpunkter inte är "trovärdiga" osv.

Kontentan är i alla fall att jag håller fast vid min uppfattning, undviker dom i fortsättningen och inte gärna rekommenderar dom till andra.

Är det OK?
Danne Vendel är inte uppkopplad  
Oläst 2013-12-27, 00:16 #3
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danieloss avatar

Citat:
Tyvärr har dom enorma problem med sitt system. (Byggt av samma nissar som står bakom Bineros. Surprise?)
Citat:
Kontentan är i alla fall att jag håller fast vid min uppfattning, undviker dom i fortsättningen och inte gärna rekommenderar dom till andra
Den största anledningen till att jag personligen inte kan ta till vara på din kritik är att den är alldeles för onyanserad, det handlar inte om att du tar fram dåliga och bra sidor utan du tar ju helt och hållet fram negativa sidor, inte bara hos oss utan även Bineros och CN. Du håller inte med om en enda sak som kan försvara varför vi hade de problem du beskrev tidigare. Du t.om. kritiserade mig för att jag inte svarade inom för dig en bestämd tid, och jag förklarade då varför jag inte hade gjort det. När jag sedan tog mig tid för att förklara de fel du upplevt, fortsatte du att tom. kritisera och säga att jag skyller ifrån mig, på vem då får jag då fråga? På vår leverantör?

Du kritiserar alla webbhotell du har provat enligt det du har beskrivet i denna tråd och det skulle då vara intressant att få veta vilket webbhotell du rekommenderar i så fall?
Danielos är inte uppkopplad  
Oläst 2013-12-31, 00:31 #4
Danieloss avatar

Danieloss avatar

Imponerade babblande runt omkring några fel som du uppenbarligen har blåst upp till bristningsgränsen, varför ska jag lyssna på kritik på problem som redan är åtgärdade menar du?

Men tyvärr förvånar mig inte ditt svar, och eftersom du slänger dig med ord som korkat (vilket jag upplever som nervärderande) så tror jag att något mer ligger bakom din attityd. Andemeningen i det du skriver i denna tråd känns inte bra och jag upplever det som destruktivt generellt sätt, så det känns som du borde rannsaka dina motiv och inställning lite bättre. Ärligt talat så förstår jag inte vad du vill bevisa eller vart du vill komma....

Senast redigerad av Danielos den 2013-12-31 klockan 00:43
Danielos är inte uppkopplad  
Oläst 2014-01-03, 01:04 #5
Rvns avatar
Rvn Rvn är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Rvn Rvn är inte uppkopplad
Flitig postare
Rvns avatar

Reg.datum: Aug 2005
Detta får nog bli WN humortråd 2013 :-D
Rvn är inte uppkopplad  
Oläst 2014-01-05, 11:32 #6
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Låser tråden, ni får fortsätta diskussionen via PM om ni önskar

Senast redigerad av tartareandesire den 2014-01-05 klockan 22:33
tartareandesire är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017