FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker nästan att du börjar bli pinsam i din smutskastning mot Daniel, han besvarar din kritik och dina åsikter på ett helt normalt sätt.
Tycker inte han har taggarna ut på något sätt. Ser inte hur saken kan bli bättre av att han skulle svara: "Förlåt förlåt vi har gjort fel och ska åtgärda det. Förlåt att vi inte kunde tillfredsställa dig just vid det tillfället." Finns det en förklaring av att man flyttar sin sida tex så är det ju det som är förklaringen till varför det blivit fel.... Tycker nästan du ska be om ursäkt. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag tycker nog att jag bidragit med ganska konstruktiv och konkret kritik och några allmänna synpunkter utan att vara elak på något vis (finns ju inte ens skäl till det). Men om någon tagit illa vid sig så ber jag gärna om ursäkt för att jag uppfattar egensajt.se som slarviga, att jag tycker att Danielos har svårt att ta kritik och anser att mina synpunkter inte är "trovärdiga" osv. Kontentan är i alla fall att jag håller fast vid min uppfattning, undviker dom i fortsättningen och inte gärna rekommenderar dom till andra. Är det OK? |
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Du kritiserar alla webbhotell du har provat enligt det du har beskrivet i denna tråd och det skulle då vara intressant att få veta vilket webbhotell du rekommenderar i så fall? |
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Imponerade babblande runt omkring några fel som du uppenbarligen har blåst upp till bristningsgränsen, varför ska jag lyssna på kritik på problem som redan är åtgärdade menar du?
Men tyvärr förvånar mig inte ditt svar, och eftersom du slänger dig med ord som korkat (vilket jag upplever som nervärderande) så tror jag att något mer ligger bakom din attityd. Andemeningen i det du skriver i denna tråd känns inte bra och jag upplever det som destruktivt generellt sätt, så det känns som du borde rannsaka dina motiv och inställning lite bättre. Ärligt talat så förstår jag inte vad du vill bevisa eller vart du vill komma.... Senast redigerad av Danielos den 2013-12-31 klockan 00:43 |
|||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Detta får nog bli WN humortråd 2013 :-D
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Låser tråden, ni får fortsätta diskussionen via PM om ni önskar
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2014-01-05 klockan 22:33 |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|