| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Gud vilken jobbig kund. Han vägrar att besvara frågor kring hur produkten fått skadan, istället hotar han och påstår att vi försöker slingra oss ur vårt ansvar som säljare.
Skickade ett sista mejl till kunden då jag sade att vi kan skicka ut en ny produkt i goodwill om denne blir nöjd. Orkar inte dalta med en missnöjd surpuppa som vet att han gjort fel och vägrar att besvara frågor. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Kunden har alltid rätt, förutom när den har fel!
Har varit i liknande situation. Förklarar att eftersom vi ej kommer överens så ber vi Allmänna reklamationsnämnden titta på ärendet. Förklarar att vi är seriösa och följer deras rekommendationer. Skickar länken: http://www.arn.se/PageFiles/1511/Anm...0av%20vara.pdf Ingen har sedan gått vidare....
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() På så sätt kan en tredje part ta hand om frågan. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|