Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Missnöjd kund hotar med att förstöra ryktet kring företaget

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-10-28, 13:35 #4
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Tack för svar. Ja, vi ska nog köra lite goodwill men bra att ni känner som så att kunden inte alltid har rätt.

Att kunden hotar, brusar och och svär i luren samt lägger på luren när vi förklarade vår tekniska bedömning tyder starkt på att kunden vet att hen har gjort fel. Blir man tagen på bar gärning och brusar upp har man oftast gjort något fel.

Edit: Kommer som sagt ej köra goodwill p.g.a. hotet då vi gärna hade bemött eventuella dåliga omdömen med att förklara läget. Vem som helst ser då klart och tydligt att kunden gjort fel.
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017