FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Men samtidigt är det ett pris Crystone själva satt sig i så det är upp till dom själva att bestämma vad dom vill sälja de till och vad dom vill få ut av det. Vill Crystone sälja världsklass för 9 kr i månaden så hoppas jag verkligen att dom har tänkt till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja för att jag vet inte hur man flyttar den
![]() ![]() Det är en citat från deras startsida. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Som konsument tycker jag att man har ett ansvar att bedöma sina behov gentemot rimligheten hos de företag som tillhandahåller produkter eller tjänster inom det området man verkar.
Att lägga "affärskritiska" sidor hos webbhotell där man inte betalar mer per år än vad en krogrunda går på är att ignorera sina kunder och samtidigt bädda för bekymmer. Det skulle vara som att en proffscyklist skulle köpa sin cykel på Biltema men ändå förvänta sig samma kvalitet som en Bianchi eller en krögare som köper lågprismärken och förväntar sig endast det finaste för det står ju "högsta kvalitet". Jag förstår viljan att behöva kräkas ur sig svordomar åt leverantörer men det skulle vara lite uppfriskande och nästan förlösande om vi alla tog ett djupt andetag och funderade över vilken roll vi har i det hela, vilket ansvar vi har mot våra användare och vad vi egentligen kan förvänta oss. Det kanske står att det är ett webbhotell i världsklass och det är det säkert - världsklass om man jämför med webbhotellen som kostar 9kr / månad kanske. Att jämföra äpplen mot päron och sedan klaga på att det inte fungerar som utlovat känns daterat och poänglöst. Jag gillar att det finns ett brett utbud av webbhotell och majoriteten jobbar stenhårt för att tillhandahålla den absolut bästa servicen. Då är det kanske dags att vi slutar gnälla så fort gratiskontot hos Citynetwork eller budgetkontot hos One går ner. Anpassa era verktyg efter era behov och justera förväntningarna därefter. Nog med gnäll om att webbhotellet som kostar mindre än ett frisörbesök har äventyrat ert företags fortlevnad. Det är helt enkelt inte rimligt att tro att 9kr / månad ska räcka och bli över. Det går att göra tusen och åter tusen jämförelser med andra branscher men det borde inte behövas. Är det rimligt? är en fråga som fungerar i väldigt många delar av vardagen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker htiawe inlägg var så bra att det borde fästas som viktigt anslag i sektionen webbhotell.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MEN du får tänka på att alla inte har den kunskapen, och då måste vi försöka förmedla det. Att dom här marknadsför dig som "världsklass" men kan knappt hålla kundernas mail uppe är ju att ljuga rakt ut i sin marknadsföring. Och sen att en manager kommer och säger att han minsann aldrig upplevt nån otrevlig i deras kundtjänst är ju bara skitsnack. Som om han skulle erkänna det på ett öppet forum. 9 kr i månaden är "specialerbjudande" som dom har haft länge nu. Tittar man på deras facebook sida eller googlar lite om dom så ser man att nästan alla är missnöjda med dom. Se bara exemplet i tråden här, deras kund var tvungen att starta en tråd för att få hjälp trots att dom håller världsklass och har kundtjänst som har öppet dygnet runt. Och att inte prata om deras stackars tekniker som jobbar dygnet runt. Det var bara det jag ville förmedla så ifall någon som inte har så mycket erfarenhet (som jag) kikar in i den här tråden så slipper denna blir lurad av deras "världsklass" och specialerbjudande som dom har kört i nån månad nu. Hade jag haft såna här skojare i min bransch så hade jag försökt förmedla hur dåliga dom är överallt då dom smutsar ner hela branschen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi har absolut haft en del problem med mailen den senaste tiden, det är något som vi varit helt öppna med exakt vad problemet har varit och hur vi har åtgärdat detta. Vi har flera tusen nöjda kunder, och självklart kommer du hitta missnöjda kunder i sociala medier, det är stället alla vänder sig till oavsett vem dom är missnöjda med! Men som du kan se även där svarar vi på alla helt öppet och står för vad som är fel och vad vi gör för att åtgärda det. Så varför jag skulle börja ljuga i öppna forum nu förstår jag ej, för det är inget jag tidigare gjort. Självklart lyssnar vi på våra missnöjda kunder, det är därför vi nu gör en miljoninvestering i hårdvara, ny kontrollpanel och nytt nätverk för att se till att våra tjänster alltid fungerar som det är tänkt att dom ska göra. Om du vill kan du läsa mer om det i denna pressreales som vi skicka ut i måndags: http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/0...E/release.html Jag har förstått att du är missnöjd med våra tjänster och kan inget mer än säga att det är tråkigt att du fått den upplevelsen. Om du vill hjälper jag dig med flytten ifrån oss som jag förstår att den inte är gjord än. Med vänlig hälsning, Fredrik Björklund Crystone Sverige AB |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|