FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Fredrik,
Tack för snabbt bemötande. Exakt så skall en bra kundservice fungera. När problem finns försöker man lösa det istället för det ursprungliga svaret vi fick. Snyggt skött. Nu ser sajterna betydligt snabbare ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket snack hos crystone.
En gång så försvann alla mail från min webbmail och det var ganska viktiga mail. Efter flera samtal med dom så försäkrade dom allt finns på deras server och att dom skulle fixa det. Jag mailade och chattade med dom varje dag men det hjälpte inget. Och ringer man så får man bara hört att dom har lite problem (vad än problemet är så har dom just då lite problem på den sektionen) men att delar tekniker jobbar dygnet runt för att lösa det. Efter nån vecka fick jag ett mail om att dom stängt mitt ärende och att inga mail gick att rädda. Sen hade jag även andra problem, en gång ringde jag till kundtjänsten och hon frågade 3 ggr inom loppet av 1 min om mitt ärendenummer fast jag varje gång sagt att jag inte fått nån. Den tredje gången svarade jag med lite irriterad röst och då fick jag en utskällning eftersom hon gjorde allt för att hjälpa mig och om jag inte har nån så fick jag bara säga det haha. På deras hemsida står det: Citat:
Falsk marknadsföring om ni frågar mig, jag har även påpekat det för dom men dom bryr sig inte om att ändra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Tyvärr är dom flesta webhotellen här likadana. |
||