FAQ |
Kalender |
![]() |
#201 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vad kan man förvänta sig av telefonsupporten? Jag har nu suttit i 30min och jag hade plats 3 från början?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är semestertider.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |||
|
||||
Nykomling
|
Nu funkar igenting igen! Och ringa supporten är ju ingen idé, ingen lust att sitta i 45min i telefonkö...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||
|
||||
Nykomling
|
Svaret jag fick från supporten är att siten "kanske" kommer upp under förmiddagen... Känns tryggt. Binerodrift visar som vanligt att allt är uppe som det ska. Skandal...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
I vilket fall fortskrider vår flytt till ny lagringslösning, mailen är nu överflyttad till vår nya NetApp-lagring och kopieringen av kunddata för webbplatser till den nya lagringen går vidare enligt plan. I en snar framtid kommer alla våra kunder att ligga på den nya och stabilare lagringslösningen. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
http://news.cision.com/se/netapp/r/n...ighet,c9435342 http://blogg.binero.se/2012/10/ny-sk...gringslosning/ Det var även NetApp tidigare men nu går man alltså tillbaka dit.
![]() |
![]() |
#209 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Men som sagt man blir inte förvånad! Jag hade i alla fall aldrig gått tillbaka till Netapp om de inte kunde leverera de mitt företag kan förvänta sig av produkten. Slutsatts man kan dra av detta är antagligen att Binero kört på gammal HW eller dylikt som gjort att de hoppar på en nyare modell och hoppas blint på att problemet inte uppstår igen. Men som sagt de verkar lite skumt =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
|
|||
Medlem
|
Mja, jag tippar på att anledningen till att man lämnade netapp var för att DEN plattformen inte kunde skalas upp på det sätt de önskade.
Då utvärderade de ett antal lösningar och hittade en som såg bra ut på papperet men visade sig vara helt kass (den är säkert jättebra om ett par år) Det jag själv blir lite rädd för när man läser pressrelease osv är att de kör på allra senaste mjukvaran från juni på den nya lösningen. Jag skulle nog hållt mig till en lite äldre version av mjukvaran för att undvika lite buggar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|