FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Svaret jag fick från supporten är att siten "kanske" kommer upp under förmiddagen... Känns tryggt. Binerodrift visar som vanligt att allt är uppe som det ska. Skandal...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
I vilket fall fortskrider vår flytt till ny lagringslösning, mailen är nu överflyttad till vår nya NetApp-lagring och kopieringen av kunddata för webbplatser till den nya lagringen går vidare enligt plan. I en snar framtid kommer alla våra kunder att ligga på den nya och stabilare lagringslösningen. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
http://news.cision.com/se/netapp/r/n...ighet,c9435342 http://blogg.binero.se/2012/10/ny-sk...gringslosning/ Det var även NetApp tidigare men nu går man alltså tillbaka dit.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Men som sagt man blir inte förvånad! Jag hade i alla fall aldrig gått tillbaka till Netapp om de inte kunde leverera de mitt företag kan förvänta sig av produkten. Slutsatts man kan dra av detta är antagligen att Binero kört på gammal HW eller dylikt som gjort att de hoppar på en nyare modell och hoppas blint på att problemet inte uppstår igen. Men som sagt de verkar lite skumt =) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|