FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan du inte bara skita i Ornered.se-domänen, behålla hemma.se och ignorera dom? Är den domänen så viktig för dig?
|
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att skapa den här tråden är väl ett ganska dåligt sätt att ignorera det hela på?
![]()
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
.nu adressen är ledig.
Plus att du även äger .com adressen Storyn är ju rätt intressant jerntorget som driver före detta hemmabutikernas hemsida köper en privatpersons efternamn för att använda som påtryckning för att hjälpa sn kund hemmabutikerna. Sen kostar det 99 kr per år för att djävlas vidare. Skulle det vara billigare att driva detta mot iis skulle de vara överhopade med ansökningar. Senast redigerad av Tsarraz den 2013-07-03 klockan 15:17 |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det var Linuus som skrev "ignorera dom" Antar att han menar hemmabutikerna men han hade inte koll på vad jag skrivit då jag inte har brytt mig om hemmabutikerna sen mötet hemma hos mig 2004. |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
2. Du skriver att de har stulit ditt efternamn. Alltså att de stulit ditt domännamn? Gör en polisanmälan om de har stulit det från dig. Du hade inte domännamnet när de stal det av dig? Då är det väl knappast en stöld i alla fall. Så de kontaktade dig om domännamnet hemma.se 2004 och har sedan dess registrerat ditt efternamn (som du inte bryr dig om) för att jävlas? Hur kan de jävlas med dig om något du inte bryr dig om? Ser fortfarande inte vad som är problemet ![]() Vad har jag missuppfattat? |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|