Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Webbhotellsägare: Hur gör ni?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-06-30, 21:45 #1
zenda zenda är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 297
zenda zenda är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 297
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Jag tycker man bör ge någon hint om vad som ingår och inte ingår i supporten i det avtal man ingår med webbhotellet. Det blir då lite lättare för "jobbiga kunder" att acceptera när ni säger ifrån. Att felsöka kunders kod hör naturligtvis inte till det som ingår i ett webbhotells support utan det får kunden i så fall betala er eller någon annan för att göra ifall de inte kan hantera det själva.
Håller med! Det jag märkt är att de kunder som har koll på programmering etc har koll på att detta inte normalt ingår. Men de som exempelvis köpt en programmerad hemsida där programmeraren inte är tillgänglig längre eller "programmerare" som installerar Wordpress och laddat hem temat + 10 plugin förlitar sig på support från webbhotellet när det krisar. Och i de fall man sagt att det kostar extra så ifrågasätts ibland vad det egentligen är man betalar för... Då räknar jag långsamt till tio :-)
zenda är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017