FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad är det som gör oderland så revolutionerande då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vad definerar en bra server? Vad är bra support? Många slänger ur sig rekommendationer och omdömen som "sämst" här på WN men sällan lite mer konkreta exempel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Som svarar inom rimlig tid och är kunnig samt förstår ditt problem. Håller helt med dig, alla rekommenderar hej vilt utan bra motivering och i slutändan vet ändå inte folk vad dom ska välja. Jag har ofta sett tendensen att man väljer det man tycker om oavsett om det är det bästa valet eller inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Egentligen är det inte för leverantörer att svara här, vi har dock bra kundstock då vi varit igång sedan 1998. Vi ger sällan bort konton så det går lite långsammare att växa då. Alla andra frågor riktar sig till våra kunder och det får de gärna svara på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Men det skulle i så fall göra saken ännu värre och allvarligare om det beror på kundstocken. Om man har byggt redundant och skalbart ska det fungera lika bra hur stort det än blir och växer. Annars så innebär det att ju större kundstock man får och ju mer man växer, ju sämre fungerar systemet/hostingen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
overlake säger att Oderland fungerar bra för att det kan bero på storleken på kundstocken är mycket mindre än Binero, och jag tolkar det som att han menar att Binero fungerar sämre pga större kundstock, dvs det är förståeligt. Och det handlar inte om egentligen vad folk tycker och deras klagomål. Om overlake har rätt, att Binero fungerar sämre pga sin storlek så säger jag att det skulle i så fall göra saken ännu värre och allvarligare om det beror på den stora kundstocken. Binero är mycket större och borde ha fler klagomål, men det är bara det att Oderland har typ noll. Senast redigerad av Danielos den 2013-03-24 klockan 13:12 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|