FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag vill ha TV men jag vill inte ha SVT. Jag lyssnar på radio men nästan uteslutande på kommersiella kanaler. Jag är för skattefinansiering istället. En betydande andel av avgiften går ju till Radiotjänst administration.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sedan går SVT ändå till överdrift, inte alltid opartiska helt samtidigt som dom överdriver extremt. Dom gör väl ren censur på varje varumärke som råkar visas? Väldigt överdrivet och löjligt, som man inte kan se vilken bil det är ändå. Sedan kan man fråga vad det kostar extra att ha en idiot som sitter klipper bort alla sådana skit saker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
|
Tror du missförstod mig, jag tittar nästan aldrig på svt.se, enbart nyheterna någon gång emellan, men skulle jag behöva betala är det inte värt priset för att kunna titta på rapport/aktuellt 2ggr veckan, utan då spärrar jag hellre möjligheten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Varför förvandlar man inte SVT till en betalttjänst precis som Canal+ och alla andra kanaler?
Då får de hitta sin nisch och kan attrahera de personer som vill betala för deras utbud och jag slipper betala för program jag inte tittar på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
|
Företagare behöver inte oroa sig. Det är bara att säga att man blockerat i sin brandvägg.
Radiotjänst gick själv ut med detta och de intygade att de inte ser någon anledning att kontrollera spärrarna eftersom företagsdatorer knappast inskaffats för att titta på TV på. http://www.metro.se/nyheter/bara-for...eEMaWYP5069O2/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men hur blockerar man i en mobiltelefon?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
RT/SR/SVT börjar känna av att deras tjänster är bristfällande och därav får de nu panik och måste ta det ut över flera typer av enheter. Jag skiter fullständigt i public service som bara är en dålig ursäkt i dagens läge. De vet inte själva vad det betyder, och ingen annan heller för den delen. Senast redigerad av Vebut den 2013-03-11 klockan 12:10 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|