Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Vad får jag ut?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-03-02, 22:46 #1
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2007
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
  • Dator
  • Programvaror
  • Internetuppkoppling
  • Mobiltelefon
  • Kontorsmöbler (Skrivbord, stol, belysning)
  • Kontorsrum

Det finns inga gratisluncher, det kostar pengar att driva ett företag. Klarar du detta för 10000 kr per år så grattis då får du Nobelprset i ekonomi....

*LOLROTF*
Försöker du göra narr av mig eller vad är poängen med ditt inlägg?

Du brukar framstå som kunnig men ofta bryr du dig inte om frågeställarens utgångspunkt. I detta fallet har personen antagligen en nystartad enskild firma. Att då göra avdrag för internetuppkoppling och kontorsmöbler är inte möjligt förutsatt att personen inte hyr ett separat kontorsrum vilket frågeställaren inte gör enligt uppgift. Schablonkostnaden på 4000 kronor får man dock nyttja om man jobbar minst 600h i hemmet per år.

Apropå ditt sista stycke så får du gärna komma förbi och ge mig en guldmedalj och ett antal miljoner. Tog fram bokföringen för de senaste 4 åren och jag har snittat under 10000 kr per år för kostnader som påminner om de du radade upp Dock har jag andra kostnader som inte är relevanta för att bevisa min tes eller för denna tråden.

Vad vill jag då säga med det? Jo, just att det går att driva företag på nätet utan stora omkostnader.
Erik Stenman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017