FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att sparka ut sajter som drabbas av attacker är inte alls någon bra lösning hur illa jag än tycker om SD
![]()
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vem har ens sagt att det är SD som blir attackerade? Och vem skulle vilja utföra DDoS emot SD? Enda är väl vänster folk som jag skulle kunna tänka mig gå så långt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Att kasta ut en sajt som attackeras är helt fel oavsett hur många som drabbas. Däremot måste man, om man inte klarar av att hantera attacker som riktas mot särskilda mål, isolera dessa kunder från övriga till dess att man kommit till rätta med problemen. Nu har dock inte City Network givit oss någon som helst information om de stora mängder attacker som förekommit så det blir hur som helst bara spekulationer till dess de har någon närmare information att ge.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-26 klockan 20:06 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Däremot så blir det ett byte av hosting för vår del. Har lite svårt för det här med sverigedemokraterna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Kan dock hålla med om att dessa attackerna (oavsett vem de är riktade mot) är riktigt tråkiga. Det förstör mycket av känslan med att besöka ens sida när det går såååå segt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
När det gäller SD tycker jag det är värt att ha kvar eländet för att stå upp för yttrandefriheten och demokratin. Mitt fjärilsexempel har emellertid ingenting med yttrandefrihet att göra.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-26 klockan 20:40 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||