Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Jag har blivit anmäld till "etiska rådet".

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-12-20, 15:24 #4
Tro Tro är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2012
Tro Tro är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2012
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb Visa inlägg
Låt dom gå till ARN, ARN är lite lekstuga som leker utan någon lagligt makt. Deras beslut är i bästa fall värt som gratis toa papper.

Ang MOSMS så läs deras avtal, och fråga vilken paragraf som dom hänvisar till för ha rätt stänga av kontot. Och hänvisa dom till din advokat efteråt

Du kan inte hindra folk under 18 år beställa saker, skulle mer anklaga deras föräldrar vara dåliga föräldrar som inte tar ansvar.

Lånar dom ut telefonen till deras barn så har dom ju godkänt det, annars fall får dom väl anmäla sina egna barn om dom tagit telefon utan lov.
Tack för ditt svar, det värmer verkligen. Trodde själv jag skulle få sitta i domstol och få kontot avstängt pga av att nån ansvarslös farsa inte kan hålla reda på sina barn.

Skall göra det du skrev!

Citat:
Ursprungligen postat av oskarh Visa inlägg
Nu kan jag väldigt lite om lagen, men hur är det specifierat i avtalet angående återbetalningar från din tjänst? Kan tänka mig att om det inte står något där bör du återbetala summan, vilket du iofs ändå bör göra av goodwill om du vill behålla ett bra rykte.
Det står tydligt att ett köp är slutgiltigt, att vi inte betalar tillbaka något.
Jag tänker inte betala fadern en krona då mosms redan dragit ett par tusen från mitt mosms konto och (förmodligen) skickat till fadern.

Tack för era svar, visar sig att jag inte behöver vara lika orolig som jag varit de senaste dygnen.
Tro är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017