Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Dessa jävla datingsiter

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-09-19, 19:59 #1
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Alto Visa inlägg
Ser ut att vara en medlem här på wn som äger domänerna.
Ja, jag vet exakt vem det är. Det är ju ganska lönlöst att försöka dölja sig bakom whoisguard när man tidigare spammat via samma IP för en annan domän som är registrerad i eget namn.

Citat:
Ursprungligen postat av knullis Visa inlägg
Gustav jag rapporterar uppåt. de blir varnade. svarar de ej på varning stängs de av permanent
Knullat.COM och inte .SE skulle det vara. Jag skrev fel.

Varnad har han förövrigt redan blivit en gång, ser jag i den här tråden. Men färskt forumspam inkom senast idag. För några dagar sedan var han en "sexhungrig mamma". Men nu har han gått över till att bara spamma länkar, utan att försöka svepa in det i någon fånig story.

Jag har även blivit spammad av sexuellkontakt.se och hasex.se, samt knullkontakterna.nu. Jag orkar inte gräva i det, men i alla fall de två sista domänerna tillhör samma person.
Gustav är inte uppkopplad  
Oläst 2012-09-19, 20:21 #2
Webmasterpros avatar
Webmasterpro Webmasterpro är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2008
Webmasterpro Webmasterpro är inte uppkopplad
Medlem
Webmasterpros avatar

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav Visa inlägg
Ja, jag vet exakt vem det är. Det är ju ganska lönlöst att försöka dölja sig bakom whoisguard när man tidigare spammat via samma IP för en annan domän som är registrerad i eget namn.

Knullat.COM och inte .SE skulle det vara. Jag skrev fel.

Varnad har han förövrigt redan blivit en gång, ser jag i den här tråden. Men färskt forumspam inkom senast idag. För några dagar sedan var han en "sexhungrig mamma". Men nu har han gått över till att bara spamma länkar, utan att försöka svepa in det i någon fånig story.

Jag har även blivit spammad av sexuellkontakt.se och hasex.se, samt knullkontakterna.nu. Jag orkar inte gräva i det, men i alla fall de två sista domänerna tillhör samma person.
Ville bara svänga in och förmedla att du har missförstått dig på punkten om att det är samma person som har fått en varning tidigare i tråden. Jag arbetar nämligen med honom inom diverse affiliate projekt och har daglig kontakt med honom via telefon.

Han har en lillebroder som jag vet också håller på med DF sedan en längre tid tillbaka, där av så antar jag att du med störst sannolikhet kopplade hans användarnamn här på WN.se till lillebroderns uppgifter på IIS och Who IS då de har samma efternamn.

Jag har f.ö notifierat storebrodern om detta via telefon.

Senast redigerad av Webmasterpro den 2012-09-19 klockan 20:24
Webmasterpro är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:31.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017