![]() |
Dessa jävla datingsiter
De senaste månaderna har det bara ökat och ökat, ett otal datingsiter (whitelabel-system) som reggar fejk-konton på mina siter, laddar upp stulna bilder och gör allt för att spamma med sina domännamn.
Någon mer än jag som råkar ut för detta? Och vad gör man åt det? Jag har börjat polisanmäla de stulna bilderna men frågan är om de har resurser till att gå vidare och faktiskt göra något. |
Skylle allting på knullis ;)
|
Citat:
|
Tråkigt att läsa spam är ej tillåtet i df's regler pma mig domänerna så tar jag detta högre upp i företaget
|
Citat:
|
Bomelin du har pm
|
Har pratat med ledning för df detta tas hand om nu i skrivande stund . Samt mbomelin skriv till mig direkt om liknande inträffar igen . Detta sätt bryter strikt emot våra regler vi på df beklagar det inträffade
|
Hej Mbomelin!
Jag är bland annat en utav dem som har vart inne och skapat profiler på din hemsida, och jag kan inte göra någonting annat än att be dig om ursäkt tusen gånger om. Tack vare Knullis snabba inryckning här i tråden så hörde Datingfactory av sig till mig med omnejd om vilka dåliga konsekvenser sånt här agerande får och gav mig en seriös varning. Återigen, jag är otroligt ledsen för mitt bedrägliga beteende och jag förväntar mig inte att du ska godta ursäkten. Men jag kan garantera dig att jag har lärt mig min läxa, och jag vill gärna kompensera dig för att rätt färdigställa mitt spammande på din hemsida. Jag skickade dig ett PM angående det här också. |
Citat:
|
Inte bra alls det här... spammar folk en massa kommer de bli svartlistade. Kanske en tidsfråga... mycket negativ kritik nu.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson