FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
DF kommer att existera och blir större för varje månad i Sverige - det finns inget du kan göra åt det tartar, motsatsen har redan bevisats att det inte är så att de är en mättad marknad...osv osv och varför anser du att våra affiliates slipper ta ansvar ? Vi har foto ID krav hos oss, och bryter någon mot reglerna vet vi vem i hög person vi ska kontakta, alla får ta sitt ansvar hos oss precis som hos vilket annat seriöst affiliateföretag som helst. Ser du inte detta som andra ser? Sexdatingen nischen i Sverige är enorm! och omsätter stora pengar! att de lockar till sig 1/1000 totalt oseriösa refferals som spammar, kanske klottrar på gatan eller välter bilar för att få uppmärksamhet kan knappast skyllas på DF, vi har strikta regler och tar itu med alla som bryter dem. I Sverige finns över 75.000 medlemmar inom sexdating denna siffra ökar idag med uppåt 3-500 pers om dagen totalt sett på nätverket, det bevisar potentialen och att det verkligen finns en stor efterfrågan på det DF erbjuder, vi vill såklart att WN`s medlemmar ska få va med från början och ta del av något stort och seriöst. Marknaden är inte i närheten ens "mättad" utan man bara skrapar på toppen av isberget idag. Helt ärligt orkar jag inte förklara mer för dig hur fel du har i dina antaganden, och eftersom de flesta av dina kommentarer och antaganden om df är tagna ur luften och helt felaktiga ber jag dig snällt att sluta med detta, låt oss som kan och vet hur df fungerar tipsa, anta och hjälpa varandra med detta ? så kan du tipsa folk som tex frågar om serietidningar, skrotplockning eller kodfrågor inom dina kunskapsområden vilka de nu än är . "ukrainskor ger dig dålliga vibbar om df " " skulle DF inte tillåta sexdomäner skulle inte man dra til lsig dessa oseriösa aktörer " " det hänger folk på df sidorna som tidigare köpt sex på gatan" " ungdomar som spelar hallickar" Det jag försökte säga med "adsense" var att är det verkligen företagets fel om 1/1000 refferals markandsför det på ett oseriöst sätt? Lägg ner nu bara så begraver vi stridsyxan? Senast redigerad av knullis den 2012-09-20 klockan 10:08 |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|