Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

City Network nere

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-07-07, 23:52 #12
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
Jake.nu - det felmeddelandet har inte med DDoS att göra. Det kan vara så att det har hänt något med din VM om de är en existerande VM som du försöker starta. De hjälper dig lätt med det via supporten.

Nerix - du får IP - men ibland visas det inte direkt i webbgränssnittet. Skulle du mot förmodan inte se det där - logga in på din maskin så ser du det direkt där. Det är en fördröjning som sker ibland - vet faktiskt inte varför. Men som sagt IP:et sitter där direkt. Använd VNC för att logga in.

patrikweb - jag säger sällan något om dina spekulationer om konkurrenter och vad de kan och inte kan. Tycket det bara är tråktigt att skapa negativ energi men du återkommer med samma gamla tråkiga meddelande om DDoS. Jag har läst det varje gång nu och vi fattar vad du tycker och vi förstår att du tycker du är perfekt. Samtidigt skriver du detta om strömförsörjelse? Du var ju senast nere för att något gick galet med strömen - det tonades ner som det var allas fel utom ditt? Känns som du kastar sten i glashus konstant. Kan du inte lägga ner det? Låt oss försöka skapa lite positiv energi istället!

Som svar på OpenVZ - nej även där har du fel i dina spekulationer - men för att ge dig svar så kör vi uteslutande idag på KVM. Vi kör alltså full virtualisering och inte halvvirtualisering - därav helt separata kärnor. Hoppas du har en riktigt bra dag Patrik...
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017