FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Drar i detta exempel e-handel vilket vi sett andra skrivit om tidigare att dom haft problem och förlorat 1000 tals kr. när tex binero/loopia mf legat nere. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Och hobbyprojekt som sagt klart man väljer något billigt för då har man oftast inte lika stora krav som när man blandar in pengar. De kunder binero/CitryN tappar får dom ju igen ganska snabbt med tanke på priset och marknaden. Det är ju dessa som framstår som jättar på svenska marknaden. Men för att kunna hålla sig där måste man tydligen erbjuda sina kunder 200 GB utrymme och 5000 GB trafik vilket är ganska orimligt i mina ögon. Senast redigerad av ZynX den 2012-06-09 klockan 23:39 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Men Binero är inte särskilt billiga .. City Network vet jag inte priserna på. Jag förstår att man vill ha så lågpris som möjligt för sin blogg och skolprojekt.
Men att som företag välja det billigaste på marknaden , är inte så begåvat. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Generellt tycker jag inte man kan säga så, relativt nya kreativa företag inom hosting har ofta lägre priser för att ta sig in på marknaden och kan i vissa fall tom. vara bättre än många etablerade och dyra hotell.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Danielos vad anser du vara ett dyrt webbhotell om man får fråga?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
Senast redigerad av Danielos den 2012-06-14 klockan 10:50 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
anställd. Hur kan då 141 kr för en hel månad vara dyrt?! Vi snackar 1 promille av en anställds omsättning? Visst, om priset är den absolut viktigaste faktorn när man väljer leverantör så kan man nog inte förvänta sig en resa till månen när man betalar för en spårvagnsbiljett till Bergsjön. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|