| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Är det någon av gnälltrådarna på Binero det gäller?
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Tillför det verkligen något att gnälla på Binero dag ut och dag in? Borde man inte ha bytt leverantör för länge sedan om man var så missnöjd?
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
1+ helt klart där, jag tycker det är bra att man stänger gnälltrådar som de om Binero, efter tag blir det bara tjat om samma sak där man blandar rent gnäll med supportfrågor. Det gagnar varken Binero eller någon annan. Jag försökte framföra detta i en av trådarna dessutom, att man sedan blev anklagad för egenreklam är ju en annan historia.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
Låt folk göra det om dom vill, du behöver inte bry dig. Det är även bra input till de som ska skaffa webbhotell..... |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Att stänga en tråd är inte censur, det kallas moderering. Sedan kan självklart moderatorer göra fel, men inte är det censur. Personligen tycker jag man ofta är lite väl hård och i andra fall tillåter nästan vadsomhelst där man borde ha modererat, med det är klart, alla tycker vi olika. Senast redigerad av Danielos den 2012-06-12 klockan 23:22 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
För det fungerade faktiskt super under många år som Aleborg, så visst går det..... Exponering av problemen är klart bästa sättet. I ärlighetens namn som egen företagare, funkar det bra. Om man är seriös företagare tar man då tag i problemen och låter dom inte fortgå. Och bra info för dom som ska välja leverantör. Man stänger inte en diskussion som det pågår med flera inlägg om dagen. Kanske om det stått stilla i flera dagar, eller hot och andra otrevligheter. Som tidigare sagts finns många STORA företag med MÅNGA kunder med mycket bra omdöme.... Alltså tvärt emot "slutorden" i den aktuella stängda tråden. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Nja, Aleborg innan dom blev Binero kanske omsatte 3-4miljoner och hade 3-4 anställda och nu omsätter man mer än säkert 30 miljoner och har mer än 20anställda. Så det går knappast att jämföra. Hosting som riktar sig till den stora massan kan aldrig hålla kvalitet anser jag, där praktexemplet är one.com
Senast redigerad av Danielos den 2012-06-13 klockan 00:13 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Om en vinst på 28 000 kr på årsbasis motsvarar marginalerna så finns det inte direkt utrymme för att anställa mer personal.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|