FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Tycker själv det är riktigt uselt av Loopia. Idag förs en väsentlig del av samhällsdebatten på nätet och webbhotellen måste stå upp för yttrandefriheten. Sverige får inte bli som andra länder i Europa såsom Frankrike eller Ungern där utvecklingen går i helt fel riktning. Håller med Kjette helt och hållet om att branschen som helhet verkligen inte behöver något sådant här.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-05-25 klockan 16:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Man läser ofta trådar här med "Någon har kopierat min sida, hur fan får jag den nerstängd". Greenpeace har ju gjort detta för att förstöra för oljebolaget, för vi alla vet ju att greenpeace inte gillar oljeföretagen. Jag tycker fortfarande Loopia gjort rätt, de lyssnade på juristerna och sedan tog beslut efter det. Sedan om beslutet är felaktigt eller ej återstår att se. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Huruvida Greenpeace ogillar oljebolagen eller inte är irrelevant. Man måste få kritisera företag oavsett om det skadar dem eller inte. Tål inte bolaget kritiken så är det uppenbarligen något som inte står rätt till eller en verksamhet som inte tolereras av allmänheten.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skräms inte..
![]() Det första man ser när man går in på WN.. "Loopia stänger ner...". Har över 100 domäner där tänkte "nej nu blir det knas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |