Citat:
Ursprungligen postat av ztream
Kollade bara lite snabbt och slutade sen kolla när jag såg att du inte ens hade en <h1> på produktsidan med produktens namn.
|
Har haft det men kunde inte se minsta respons från google så jag tog bort den. Kanske borde läggas tillbaka...
Citat:
Ursprungligen postat av ztream
Sen om man kollar källkoden känns det som att du har mycket lite content och text om produkten jämfört med väldigt mycket keyword-stuffing i alla möjliga länkar och kategoriseringar osv. Det ser inte så "informativt" ut om man är sökmotor skulle jag tro.
|
Kan ligga något där. Jag länkar på alla ord eftersom allt är sökbart, så det finns inget "tomt prat" på sidan. Det gillar säkert användaren. Men visst kan man göra som discshop, lovefilm m.m, lägga in text typ ett kommentarsforum där människor får kommentera bäst de vill (jag tycker det är skräp), eller beskriva hela filmens handling (tillför inte en affischköpare något). Lite synd att man måste lägga dit saker som inte tillför själva handlandet något. Men jag ser att alla som ligger först på google gör det.
Re: MusikMixen stämmer, plats 14, kolla på sidan innan så ser du min traderannons som kommer före.
Re: nosnaj har säkert 100 länkar in från wikin.se och .com, hur många andra små-sidor har det? Det kan inte vara länk-antalet som spökar.