FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kollade bara lite snabbt och slutade sen kolla när jag såg att du inte ens hade en <h1> på produktsidan med produktens namn.
Sen om man kollar källkoden känns det som att du har mycket lite content och text om produkten jämfört med väldigt mycket keyword-stuffing i alla möjliga länkar och kategoriseringar osv. Det ser inte så "informativt" ut om man är sökmotor skulle jag tro. Så din on-site SEO behöver kärlek, börja där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag får följande två träffar i Google.
www.seriesam.com/cgi-bin/seek?seek=CABLE+GUY http://www.tradera.com/filmaffisch-c...1001_154762021 Din sida har ingen beskrivande text och saknar rubriksättning <h1>. Du får läsa lite nybörjarguider om SEO och göra din webbsida sökmotorvänlig. Med relativt enkla medel så bör du kunna få avsevärda mängder trafik från Google och andra sökmotorer. Men du måste hjälpa sökmotorerna att förstå vad varje undersida innehåller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Re: MusikMixen stämmer, plats 14, kolla på sidan innan så ser du min traderannons som kommer före. Re: nosnaj har säkert 100 länkar in från wikin.se och .com, hur många andra små-sidor har det? Det kan inte vara länk-antalet som spökar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-05-12 klockan 19:45 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|