Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Mail raderas spårlöst hos Loopia

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-05-05, 19:25 #29
Patrik Hs avatar
Patrik H Patrik H är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 79
Patrik H Patrik H är inte uppkopplad
Medlem
Patrik Hs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 79
Citat:
Ursprungligen postat av LoopiaAB Visa inlägg
Hej

Jag vill hänvisa till detta blogginlägg, http://blogg.loopia.se/2012/04/16/st...are-webbsidor/. Nej vi har inte varit felfria men vi jobbar stenhårt på att bli bättre. Denna investering är ett sätt att visa att vi vet om denna svaghet och att vi tar detta på största allvar och gör något åt det.

http://blogg.loopia.se/2012/02/20/vi-vill-bli-battre/

/Jimmie Eriksson
Om ni redan har investerat i utrustning så har ni alltså redan identifierat problemet för annars vet ni inte vad som skulle behövas köpas. Men då verkar ju mitt ärende ännu mer konstigt där ni påstår att inte mer backup behövs. Vad är det då ni har investerat i egentligen?

Jag hoppas ni redan vet det att modern utrustning inte automatiskt löser alla problem, det mesta löser man genom bättre rutiner, kundpolicy och system samt att vara proaktiv med att förebygga eventuella svagheter.
Patrik H är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017