FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ni rensar kunders mail-konton och säger sedan att allt är OK i ert system, kommer jag någonsin kunna få tillbaka mailen - nej förmodligen inte. Du gör dig bara till åtlöje, fy skäms! Ditt uppdrag måste vara jobbigt att ha detta ansikte utåt. Jag respekterar inte företag som mörklägger uppenbara problem som ni har i tjänsten på detta sätt som ni gjort i mitt fall. Nu vet jag vilka ni är och hur ni agerar mot kunder, jag är rätt aktiv i Er bransch och ni har helt klart förlorat mitt kontaktnät. Hoppas att detta sprider sig hos även andra så att konkurrensen fasar ut företag som Loopia från marknaden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
aws så ligger en av deras server nere. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
http://www.driftbloggen.se/
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hej Vi är medvetna om att prestandan på delar av nuvarande vårt system inte är vad den borde vara och har därför valt att investera många miljoner i den nya plattformen. Mer info finns på: http://blogg.loopia.se/2012/04/16/st...are-webbsidor/ /Jimmie Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hej Vi vill helst inte diskutera enskilda fall på publika forum utan tar hellre detta direkt med dig som kunden. Självklart tar vi detta på fullaste allvar och jobbar vidare för att se vad det är som hänt. Det vi gjort är att skicka testmeddelande, kontrollera i loggarna att det levererades, samt att även kontrollera mot lagringssystemet att meddelandet fanns där. Vi rensat inte några meddelanden ur ditt eller någon annan kunds e-postkonto. Parallellt har vi även kontrollerat flertalet egna testkonton och kan inte heller där se att något skulle vara felaktigt i vårt e-postsystem. Vi har heller inga andra rapporter från andra kunder att de upplever samma sak. Vi försöker inte på något sätt mörka men kan inte se att det något fel på vårt system gällande just detta. Vi jobbar dock vidare på detta. Om du har vidare synpunkter på vårt e-postsystem är du välkommen att ta upp dessa i ditt öppna supportärende hos oss. /Jimmie Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det är väl knappast någon idé att öppna ett nytt ärende på det för ni har ju inga fel i ert system. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|