FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad skönt det är med enkla lösningar ;o
Jag förutsätter att du är emot kommunala idrottsanläggningar, löparspår i skogen, välskötta badplatser, dagis, skolpeng och annat som är "skattesponsrat"? Senast redigerad av Conth den 2012-04-23 klockan 17:22 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har man inte råd att betala för sina egna kostnader får man prioritera om utgifterna, eller höja inkomsterna.
Man får anpassa sitt liv efter sina inkomster, det är inte någon annans problem eller fel. Folk är ju så dumma i detta jävla landet Sverige som tror att det är politikers ansvar för arbetslöshet och att dom ska trolla fram jobb. Till och med konsumentskyddslagen är ju skriven för att personen inte ens ska behöva ta eget ansvar för något. Jag anser att man kan ta betalt för många av dom kommunalservice för dom som vill utnyttja det, finns ju trängselskatt så visst kan man ta betalat för annat med. Så skulle inte se det något problem ta betalt ex. för löparspår. Jag har själv en matkostnad på 6-9k per månad bara för mig själv, men hade aldrig fått för mig att anse att jag ska få det subventionerat. Lika lite som att folk ska få sina fritidsintressent subventionerat i form av gratis löparspår. Senast redigerad av patrikweb den 2012-04-23 klockan 17:31 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|